Семінар–практикум на тему «Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках впровадження концепції «Нова українська школа»
Семінар–практикум на тему «Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках впровадження концепції «Нова українська школа» для вихователів старших груп закладів дошкільної освіти проведено на базі закладу дошкільної освіти № 3 м. Пустомити(завідувач Кондюх Л.В.).Щоб забезпечити реальну перспективність і наступність у роботі дошкільного закладу та школи важливо дотримуватись певних умов: співробітництво має бути довготривалим і нерозривним; робота - системною і плановою; завдання - комплексними та інтегрованими. А отже, має забезпечуватися наступність між Державними стандартами дошкільної і початкової освіти.
У роботі семінару-практикуму взяли участь начальник відділу освіти Пустомитівської райдержадміністрації Тетяна Стахів, головний спеціаліст відділу освіти Ганна Стецьків, головний спеціаліст відділу освіти Щирецької ОТГ Надія Когут.
Питання «Створення фундаменту успішності дитини в умовах Нової української школи» було розкрито у презентації методиста відділу освіти Надії Тураш.
В ході семінару було проведено колективний перегляд комплексного заняття з математики у старшій групі (вихователі Марія Борецька, Наталія Радевич) та бінарного заняття з розвитку мовлення з елементами грамоти у старшій логопедичній групі (вихователі Людмила Жмурко, Марія Качмар та учитель-логопед Марта Каліщук).
Позитивною та актуальною була участь у семінарі учителя Пустомитівської ЗОШ №1, тренера НУШ Людмили Паук та учителя початкових класів Пустомитівської ЗОШ №2 Олени Яремкевич. Учителі відзначили високу професійну майстерність педагогічних працівників закладу дошкільної освіти та високий рівень сформованості знань, умінь та навичок дітей.
Тренінг для учасників семінару-практикуму на тему «Розвиваємо творчий потенціал», який провела практичний психолог ЗДО №3 Леся Кучма, допоміг усім дістати задоволення від роботи в групах та й просто пожартувати над проблемами, які стоять перед дошкільною та початковою ланками освіти.
Наприкінці учасники заходу розробили рекомендації семінару-практикуму та визначили орієнтири для планування подальшої спільної методичної та педагогічної діяльності.
Коментарi